Willemsen
Personeel werven is meer dan alleen een berg reacties, clicks en hits. Hoe zorg je dat de kwaliteit van de mensen die reageren hoog is? Wees duidelijk over hoe de organisatie in de strijd zit én uit welk hout de sollicitant gesneden moet zijn...
Centraal in de campagnestrategie staat de regionale aanpak. Outdoor reclame, kranten en huis aan huis flyers vormen een sterk fundament voor de campagnes die op social media draaien. Zo komt de boodschap sterk binnen bij de juiste doelgroep, in de juiste regio en bij potentiële WdK-chauffeurs.
WdK is met 2 zaken zichtbaar in de werkgebieden. De bussen waarmee de kinderen dagelijks naar school worden gebracht én de wervingscampagnes. Met 1 helder verhaal bereiken we alle doelgroepen. Ouders, lokale overheid, chauffeurs en sollicitanten. Dat is zelfs WIN WIN WIN WIN.
Creatieve strategie / Belettering bussen / Interne communicatie
Outdoor / Advertising / Huis aan huis verspreiding / Social campagnes / Beurzen
't meest waardevolle vervoer uit de regio