Hoe wil jij
De juiste vraag opent de deur naar consumenten. De antwoorden geven richting aan het merk en zijn het startpunt voor innovatie. De positionering en re-branding van het prachtige Hollandse oermerk BK is al van even geleden, maar nog steeds case-waardig. Ervaring die nog steeds z'n sporen na laat binnen het bureau.
'Hoe wil jij koken' maakt van BK een partner in de veranderende Hollandse keuken. Welk type thuis-kok je ook bent. Van gemaksKoker tot thuisChef, van de multikeuken tot stamppot... Ook jij kan terecht bij hét Nederlandse kookmerk. Zelfs als je de vraag: Hoe wil jij koken, met "Korting" beantwoord.
Creatief partnership is de basis om duurzaam te bouwen aan een merk. Nieuwe uitdagingen kunnen worden aangegaan, omdat er is geïnvesteerd in de samenwerking. Dan pak je kansen zonder dat het onduidelijk wordt waar het merk voor staat. Zo kan je als bureau in de volle breedte van toegevoegde waarde zijn.
Creatieve strategie / Rebranding / Package Design
Off & Online communicatie / Retail strategie en presentaties / Shop in shop concepten
Beurzen / Outdoor / Advertising / Commercials / Sales acties
BK - Designed in Holland - Since 1851