GOES NL
Het gevestigde Belgische merk voor "Thuis Elektro" stapt over de grens en betreedt de Nederlandse consumentenmarkt. In 2025 zullen de eerste stappen gezet worden en daarvoor hebben ze gekozen voor de positionering en strategische route van Let the brand out.
"Ik heb ruime ervaring in deze sector, maar toch is dit
een uitdagende opdracht door de cultuur verschillen van
deze twee landen. Juist dat gegeven wist Ltbo treffend
bij elkaar te brengen en gaan ze de absolute A MERK STATUS
op Belgisch passende wijze overbrengen op de Nederlandse
retail en consument"
Country Manager Bart Gloerich.
Natuurlijk was de eerste reactie van de ervaren reclamemakers binnen het bureau: "Boe, boe, bah, bah." Maar al snel waren we stil en onder de indruk van wat deze in Nederland nog onbekende organisatie aan de andere kant van de grens heeft neergezet.
Het Belgische familiebedrijf gaat in 2025 de eerste echte stappen zetten op Nederlandse bodem. We zijn super trots, dat wij het team van Domo daarmee gaan helpen!
Let the brand out!